«Όταν χτυπάς τους Έλληνες είναι σα να χτυπάς την Ευρώπη… Μην ταπεινώνουμε τους Έλληνες», σχολίασε ο Νίκος Αλιάγας σε συνέντευξή του στο γαλλικό περιοδικό «Le Point».
Παράλληλα, ο γνωστός παρουσιαστής εξέφρασε την εκτίμηση πως οι Έλληνες «έχουν πιαστεί όμηροι», ενώ τόνισε πως επί δύο χρόνια η χώρα προσπαθούσε αποτυχημένα να διαπραγματευτεί με το ΔΝΤ, τη Γερμανία και την Ευρωπαϊκή Ένωση.
«Η πραγματικότητα της χώρας βρίσκεται πολύ μακριά από αυτό που παίζεται στις Βρυξέλλες. Η αγοραστική δύναμη έχει μειωθεί σημαντικά, η μεσαία τάξη έχει επιβαρυνθεί με φόρους και μας δανείζουν χρήματα με επιτόκια κυνικά και άδικα. Η μεσαία τάξη είναι αυτή που υποφέρει», αναφέρει χαρακτηριστικά.
Ερωτηθείς για το επίπεδο ζωής των Ελλήνων, ο Ν. Αλιάγας παρουσίασε τις επιπτώσεις στο επίπεδο ζωής των Ελλήνων. Ανέφερε μάλιστα για παράδειγμα τα σχολεία της βορείου Ελλάδος τα οποία δεν είχαν θέρμανση τη στιγμή που ο υδράργυρος έδειχνε -10, ενώ προσθέτει πως τα συσσίτια πληθαίνουν και ο κατώτατος μισθός είναι πια 400 ευρώ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ http://topontiki.gr/article/30240
Παράλληλα, ο γνωστός παρουσιαστής εξέφρασε την εκτίμηση πως οι Έλληνες «έχουν πιαστεί όμηροι», ενώ τόνισε πως επί δύο χρόνια η χώρα προσπαθούσε αποτυχημένα να διαπραγματευτεί με το ΔΝΤ, τη Γερμανία και την Ευρωπαϊκή Ένωση.
«Η πραγματικότητα της χώρας βρίσκεται πολύ μακριά από αυτό που παίζεται στις Βρυξέλλες. Η αγοραστική δύναμη έχει μειωθεί σημαντικά, η μεσαία τάξη έχει επιβαρυνθεί με φόρους και μας δανείζουν χρήματα με επιτόκια κυνικά και άδικα. Η μεσαία τάξη είναι αυτή που υποφέρει», αναφέρει χαρακτηριστικά.
Ερωτηθείς για το επίπεδο ζωής των Ελλήνων, ο Ν. Αλιάγας παρουσίασε τις επιπτώσεις στο επίπεδο ζωής των Ελλήνων. Ανέφερε μάλιστα για παράδειγμα τα σχολεία της βορείου Ελλάδος τα οποία δεν είχαν θέρμανση τη στιγμή που ο υδράργυρος έδειχνε -10, ενώ προσθέτει πως τα συσσίτια πληθαίνουν και ο κατώτατος μισθός είναι πια 400 ευρώ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ http://topontiki.gr/article/30240

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.