Επεισόδια πραγματοποιήθηκαν στο μνημείο του Αγνώστου Στρατιώτη κατά τη διάρκεια της συγκέντρωσης ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ κατά των νέων σκληρών μέτρων λιτότητας, στην οποία συμμετείχαν περίπου 3.000 άτομα.
Ομάδα διαδηλωτών επιχείρησε να πλησιάσει τη Βουλή, με τα ΜΑΤ να κάνουν χρήση χημικών και να τους απωθούν. Ορισμένοι διαδηλωτές μάλιστα έκαψαν μια γερμανική σημαία ενώ παρέδωσαν στις φλόγες και σημαία με τη ναζιστική σβάστικα και φώναξαν συνθήματα κατά του πρωθυπουργού.
Παράλληλα Εύζωνες, ντυμένοι με πολιτικά, δέχτηκαν επίθεση μετά τη λήξη της σκοπιάς τους από πλήθος αντιεξουσιαστών που τους πέρασε για ασφαλίτες με αποτέλεσμα τα ΜΑΤ να ρίξουν δακρυγόνα προκυμείνου να απομακρύνουν τους αντιεξουσιαστές από το σημείο.
Οι Εύζωνες είναι καλά στην υγεία τους, ενώ τα ΜΑΤ πραγματοποίησαν και μία προσαγωγή.
Περίπου 10.000 μέλη του ΠΑΜΕ πραγματοποίησαν πορεία από την Ομόνοια προς το Σύνταγμα.
Στη συγκέντρωση του ΠΑΜΕ στην Ομόνοια, μίλησε η Αλέκα Παπαρήγα, η οποία απηύθυνε κάλεσμα στον λαό να αντιδράσει.
"Τώρα πια η αποκλειστική ευθύνη βρίσκεται στα χέρια του λαού. Ή θα τους σαρώσει ως το τέλος ή θα σπαταλάει άσκοπα και άδικα τα δάκρυα και την αγανάκτησή του στους παλιούς και νέους ψευτοσωτήρες".
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ http://topontiki.gr/article/29742
Ομάδα διαδηλωτών επιχείρησε να πλησιάσει τη Βουλή, με τα ΜΑΤ να κάνουν χρήση χημικών και να τους απωθούν. Ορισμένοι διαδηλωτές μάλιστα έκαψαν μια γερμανική σημαία ενώ παρέδωσαν στις φλόγες και σημαία με τη ναζιστική σβάστικα και φώναξαν συνθήματα κατά του πρωθυπουργού.
Παράλληλα Εύζωνες, ντυμένοι με πολιτικά, δέχτηκαν επίθεση μετά τη λήξη της σκοπιάς τους από πλήθος αντιεξουσιαστών που τους πέρασε για ασφαλίτες με αποτέλεσμα τα ΜΑΤ να ρίξουν δακρυγόνα προκυμείνου να απομακρύνουν τους αντιεξουσιαστές από το σημείο.
Οι Εύζωνες είναι καλά στην υγεία τους, ενώ τα ΜΑΤ πραγματοποίησαν και μία προσαγωγή.
Περίπου 10.000 μέλη του ΠΑΜΕ πραγματοποίησαν πορεία από την Ομόνοια προς το Σύνταγμα.
Στη συγκέντρωση του ΠΑΜΕ στην Ομόνοια, μίλησε η Αλέκα Παπαρήγα, η οποία απηύθυνε κάλεσμα στον λαό να αντιδράσει.
"Τώρα πια η αποκλειστική ευθύνη βρίσκεται στα χέρια του λαού. Ή θα τους σαρώσει ως το τέλος ή θα σπαταλάει άσκοπα και άδικα τα δάκρυα και την αγανάκτησή του στους παλιούς και νέους ψευτοσωτήρες".
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ http://topontiki.gr/article/29742

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.