Κυριακή 26 Φεβρουαρίου 2012

Απεργούν την Τετάρτη οι γιατροί

Σε 24ωρη απεργιακή κινητοποίηση θα προχωρήσουν οι γιατροί της Αθήνας την Τετάρτη,  ημέρα ψήφισης του Εφαρμοστικού Νόμου του μνημονίου.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση του Ιατρικού Συλλόγου Αθηνών ο νόμος  «περιλαμβάνει ακρωτηριαστικές διατάξεις, που οδηγούν σε πλήρη ισοπέδωση τις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας προς τους Έλληνες πολίτες».



Περισσότερα στο  http://topontiki.gr/article/30992

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.