Σε 24ωρη απεργιακή κινητοποίηση θα προχωρήσουν οι γιατροί της Αθήνας την Τετάρτη, ημέρα ψήφισης του Εφαρμοστικού Νόμου του μνημονίου.Σύμφωνα με την ανακοίνωση του Ιατρικού Συλλόγου Αθηνών ο νόμος «περιλαμβάνει ακρωτηριαστικές διατάξεις, που οδηγούν σε πλήρη ισοπέδωση τις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας προς τους Έλληνες πολίτες».
Περισσότερα στο http://topontiki.gr/article/30992
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.