Σε μια συμβολική κίνηση προέβη ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας κ. Κάρολος Παπούλιας ο οποίος γνωστοποίησε στον υπουργό Οικονομικών Ευάγγελο Βενιζέλο την απόφασή του να παραιτηθεί της μηνιαίας αποζημίωσης που λαμβάνει.«Πρόκειται για μία συμβολική κίνηση που τον τιμά», ειδικά εν μέσω των θυσιών που καλείται να κάνει ο ελληνικός λαός, δήλωσε εξερχόμενος του Προεδρικού Μεγάρου ο Ευάγγελος Βενιζέλος.
Ενόψει της τηλεδιάσκεψης στο Eurogroup o κ. Παπούλιας ενημερώθηκε απο τον υπ. Οικονομικών για το νέο Μνημόνιο ,το πρόγραμμα ανταλλαγής ομολόγων και τις τελευταίας εξελίξεις στην οικονομία.
ΠΗΓΗ: http://topontiki.gr/article/30303
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.