Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2012

Έκαψαν γερμανικές σημαίες στο Σύνταγμα!

Αρκετοί διαδηλωτές προσπάθησαν νωρίτερα να φτάσουν στον περιβάλλοντα χώρο της Βουλής, ωστόσο αποθήθηκαν από άνδρες των ΜΑΤ. Μάλιστα έκαψαν και ορισμένες Γερμανικές σημαίες, όπως χαρακτηριστικά φαίνεται και στην παρακάτω εικόνα













Φωτό από: 24wro.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.