Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2012

Άνοιξε ο δρόμος για την επίλυση του αποχετευτικού στο Σαρωνικό

Οι λεπτομέρειες για τη σύνταξη του τελικού τεχνικού δελτίου που πρέπει να κατατεθεί στο ΕΠΠΕΡΑΑ ώστε να γίνει η οριστική ένταξη και χρηματοδότηση του έργου της αποχέτευσης στο δήμο Σαρωνικού, συζήτησαν κατά τη...
διάρκεια της συνάντησης που είχε κλιμάκιο της ΕΥΔΑΠ, με επικεφαλής τον διευθύνοντα Σύμβουλο Ν. Μπάρδη, με τη δημοτική αρχή του δήμου Σαρωνικού. Στη διάρκεια της σύσκεψης συζητήθηκε η υπογραφή Προγραμματικής Σύμβασης μεταξύ του Δήμου Σαρωνικού και της ΕΥΔΑΠ, με την οποία ο δήμος θα αναλαμβάνει την ευθύνη της υλοποίησης του έργου, η δε ΕΥΔΑΠ θα έχει την επίβλεψη της κατασκευής και της λειτουργίας του δικτύου. Και από τις δύο πλευρές υπήρξε θετικό κλίμα συνεννόησης και συνεργασίας, καθώς με τη συγκεκριμένη συμφωνία ανοίγει ο δρόμος για την επίλυση του αποχετευτικού προβλήματος όχι μόνο του Δήμου Σαρωνικού, αλλά και άλλων περιοχών της Ανατολικής Αττικής. Αναφορικά δε, με τον κεντρικό παραθαλάσσιο συλλεκτήριο αγωγό, ο οποίος θα εξυπηρετήσει και τους δύο (2) Δήμους επί της παραλιακής λεωφόρου, θα κατασκευαστεί από την ΕΥΔΑΠ Α.Ε. Ο κεντρικός αυτός συλλεκτήριος αγωγός θα κατευθύνει μέσω αντλιοστασίων τα λύματα στον Κεντρικό βιολογικό καθαρισμό της Ψυτάλλειας.

Ειδικότερα, όπως επισημάνθηκε στο τέλος της συνάντησης: 1) από πλευράς ΕΥΔΑΠ, αναλήφθηκε η υποχρέωση να δοθούν εντός της εβδομάδας όλα τα στοιχεία του κεντρικού αγωγού που θα εκτείνεται σε όλο το μήκος της παραλιακής λεωφόρου Αθηνών – Σουνίου, από την Παλαιά Φώκαια μέχρι και τη Βάρη, 2) από την πλευρά του ο Δήμος Σαρωνικού, ανέλαβε την υποχρέωση α) για την ενότητα Σαρωνίδα – Ανάβυσσος – Παλαιά Φώκαια, να προχωρήσει άμεσα στην επικαιροποίηση του έργου, καθώς τις προσεχείς ημέρες θα έχει έτοιμα τα στοιχεία της προκαταρκτικής μελέτης και β) για την περιοχή του Λαγονησίου, ο ενδεικτικός προϋπολογισμός θα είναι επίσης έτοιμος εντός των ημερών, καθώς ο δήμος θα προχωρήσει άμεσα στη σύνταξη των τευχών δημοπράτησης της συγκεκριμένης μελέτης. 3) για την περιοχή του Κορωπίου (Αγία Μαρίνα, Κίτσι, Άγιος Δημήτριος, Σκάρπιζα), απ’ όπου διέρχεται ο κεντρικός αγωγός, ο δήμαρχος Κρωπίας κ. Δημήτρης Κιούσης, ο οποίος παραβρέθηκε στη σύσκεψη, δεσμεύθηκε ότι θα φέρει το θέμα στο Δημοτικό Συμβούλιο προκειμένου να επικαιροποιήσει το έργο.




ΠΗΓΕΣ: www.pixidanews.gr,  tro-ma-ktiko.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.