Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2012

"Δεν έχουμε τίποτα να χάσουμε στο Φρίουλι", επεσήμανε ο Σνάουτσνερ

Ενας ΠΑΟΚ να τα παίξει όλα για όλα αφού «δεν έχει τίποτα να χάσει» θα μπει την Πέμπτη στο «Φρίουλι» για να αντιμετωπίσει την Ουντινέζε, όπως τόνισε ο Μίροσλαβ Σνάουτσνερ.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του στον NOVAΣπορ FM:

Για το χθεσινό παιχνίδι με τον ΟΦΗ: «Το τελικό 0-2 είναι ένα καλό αποτέλεσμα, αλλά δεν ήρθε όσο εύκολα φαίνεται. Στο πρώτο ημίχρονο ήμασταν πολύ καλοί, όχι όμως και στο δεύτερο. Είμαστε χαρούμενοι για τη νίκη και κοιτάμε μπροστά».

Για την πρώτη αναμέτρηση με τους Ιταλούς στο πλαίσιο των «32» του Europa League: «Δεν έχουμε να χάσουμε τίποτα. Είμαστε αήττητοι στη διοργάνωση, αλλά την Πέμπτη δεν ήμαστε το φαβορί. Κάτι που μάλλον είναι καλό. Περιμένουμε όλοι πως και πως αυτό το παιχνίδι. Γνωρίζουμε ότι θα αντιμετωπίσουμε ένα δύσκολο αντίπαλο, σε μια σκληρή έδρα, αλλά δεν φοβόμαστε. Θέλουμε να παίξουμε καλό ποδόσφαιρο και να πάρουμε θετικό αποτέλεσμα».



Περισσότερα στο  http://www.sportdog.gr/article/86348/den-ehoume-tipota-na-hasoume-sto-phriouli

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.