Ο Βαγγέλης Μαρινάκης έχει αποδείξει πάρα πολλές φορές ότι πρώτα σκέφτεται σαν οπαδός του Ολυμπιακού και μετά σαν επιχειρηματίας. Κάτι που έκανε για μια ακόμη φορά, με την απόκτηση του Καζίμ.
Την ώρα που ο Παναθηναϊκός βρισκόταν στο +5 και η οικονομική κρίση χτυπά όλο και περισσότερο την Ελλάδα, ο πρόεδρος του ΟΣΦΠ έφερε στην αγαπημένη του ομάδα έναν μεγάλο παίκτη, δείχνοντας ότι πιστεύει ακόμη στην ανατροπή.
Άλλοι στην θέση του θα τα είχαν παρατήσει, αλλά ο ο Βαγγέλης Μαρινάκης έχει πνεύμα νικητή και παλεύει μέχρι τέλους με τις πιθανότητες, ακόμη και αν δεν είναι υπέρ του.
Βέβαια, γνωρίζει ότι ήδη το υλικό της ομάδας του ήταν καλύτερο από του ΠΑΟ, αλλά αυτός και πάλι έφερε τον Τούρκο παικταρά για να την δυναμώσει περισσότερο.
Το θέμα είναι ότι ό,τι και να γίνει πλέον στο πρωτάθλημα ο Βαγγέλης Μαρινάκης είναι νικητής στα μάτια των οπαδών του Ολυμπιακού.
Υ.Γ.1. Σας είχα προειδοποιήσει εδώ και καιρό για μια μεγάλη μεταγραφή και δικαιώθηκα.
Υ.Γ.2. Σίγουρος ότι αν η διαιτησία είναι 50-50, ο Ολυμπιακός θα πάρει τον τίτλο, δηλώνει ακόμη και τώρα υψηλόβαθμο στέλεχος της ομάδας.
Υ.Γ.3. Μια ακόμη μεταγραφική περίοδος τελειώνει και πλέον ο κόσμος θα έχει το μυαλό του στα αγωνιστικά της κάθε ομάδας.
RED KILLER
Την ώρα που ο Παναθηναϊκός βρισκόταν στο +5 και η οικονομική κρίση χτυπά όλο και περισσότερο την Ελλάδα, ο πρόεδρος του ΟΣΦΠ έφερε στην αγαπημένη του ομάδα έναν μεγάλο παίκτη, δείχνοντας ότι πιστεύει ακόμη στην ανατροπή.
Άλλοι στην θέση του θα τα είχαν παρατήσει, αλλά ο ο Βαγγέλης Μαρινάκης έχει πνεύμα νικητή και παλεύει μέχρι τέλους με τις πιθανότητες, ακόμη και αν δεν είναι υπέρ του.
Βέβαια, γνωρίζει ότι ήδη το υλικό της ομάδας του ήταν καλύτερο από του ΠΑΟ, αλλά αυτός και πάλι έφερε τον Τούρκο παικταρά για να την δυναμώσει περισσότερο.
Το θέμα είναι ότι ό,τι και να γίνει πλέον στο πρωτάθλημα ο Βαγγέλης Μαρινάκης είναι νικητής στα μάτια των οπαδών του Ολυμπιακού.
Υ.Γ.1. Σας είχα προειδοποιήσει εδώ και καιρό για μια μεγάλη μεταγραφή και δικαιώθηκα.
Υ.Γ.2. Σίγουρος ότι αν η διαιτησία είναι 50-50, ο Ολυμπιακός θα πάρει τον τίτλο, δηλώνει ακόμη και τώρα υψηλόβαθμο στέλεχος της ομάδας.
Υ.Γ.3. Μια ακόμη μεταγραφική περίοδος τελειώνει και πλέον ο κόσμος θα έχει το μυαλό του στα αγωνιστικά της κάθε ομάδας.
RED KILLER

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.