Με τη διαδικασία του κατεπείγοντος κατατέθηκε στη Βουλή το πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Υγείας και σύμφωνα με τον υπουργό Ανδρέα Λοβέρδο από την 1η Μαρτίου οι προωθούμενες ρυθμίσεις θα γίνουν νόμος του κράτους.
Μιλώντας για το πρόβλημα της υπερσυνταγογράφησης ο υπουργός τόνισε ότι «θα τηρηθεί η νομιμότητα. Κανένας γιατρός δεν είναι εκτός ελέγχου» και πρόσθεσε ότι 11 γιατροί παραπέμπονται σε πειθαρχικό έλεγχο καθώς σύμφωνα με τα στοιχεία χορηγούσαν περισσότερες από 500 συνταγές ο καθένας.
Περισσότερα στο http://topontiki.gr/article/30645
Μιλώντας για το πρόβλημα της υπερσυνταγογράφησης ο υπουργός τόνισε ότι «θα τηρηθεί η νομιμότητα. Κανένας γιατρός δεν είναι εκτός ελέγχου» και πρόσθεσε ότι 11 γιατροί παραπέμπονται σε πειθαρχικό έλεγχο καθώς σύμφωνα με τα στοιχεία χορηγούσαν περισσότερες από 500 συνταγές ο καθένας.
Περισσότερα στο http://topontiki.gr/article/30645

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.