Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2012

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ: ΧΩΡΙΣ ΑΣΤΙΚΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΑΠΕΡΓΙΑΣ ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ

Χωρίς αστικά λεωφορεία θα μείνει αύριο, Τρίτη, η Θεσσαλονίκη, καθώς οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ θα συμμετάσχουν στην 24ωρη πανελλαδική απεργία που έχουν κηρύξει η ΓΣΕΕ και η ΑΔΕΔΥ
Τα δρομολόγια των λεωφορείων θα γίνουν μόνο με προσωπικό ασφαλείας (από τις 4.25 τα ξημερώματα έως τις 11.18 το βράδυ).

Η νυκτερινή λεωφορειακή γραμμή Νο 78Ν <<ΚΤΕΛ - ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ>> θα λειτουργήσει κανονικά.
Με ανακοίνωσή του ο Οργανισμός ζητά την κατανόηση του επιβατικού κοινού.



ΠΗΓΗ: http://prezatv.blogspot.com/2012/02/blog-post_5946.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.