Χωρίς αστικά λεωφορεία θα μείνει αύριο, Τρίτη, η Θεσσαλονίκη, καθώς οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ θα συμμετάσχουν στην 24ωρη πανελλαδική απεργία που έχουν κηρύξει η ΓΣΕΕ και η ΑΔΕΔΥΤα δρομολόγια των λεωφορείων θα γίνουν μόνο με προσωπικό ασφαλείας (από τις 4.25 τα ξημερώματα έως τις 11.18 το βράδυ).
Η νυκτερινή λεωφορειακή γραμμή Νο 78Ν <<ΚΤΕΛ - ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ>> θα λειτουργήσει κανονικά.
Με ανακοίνωσή του ο Οργανισμός ζητά την κατανόηση του επιβατικού κοινού.
ΠΗΓΗ: http://prezatv.blogspot.com/2012/02/blog-post_5946.html
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.