Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2012

Ολοκληρώθηκε η συνεδρίαση του Υπουργικού Συμβουλίου

Η εφαρμογή του νέου οικονομικού προγράμματος βρέθηκε στο επίκεντρο της συνεδρίασης του Υπουργικού Συμβουλίου, το οποίο συνεδρίασε το μεσημέρι της Τρίτης υπό τον πρωθυπουργό Λουκά Παπαδήμο.

Στη συνεδρίαση τέθηκε επί τάπητος και η πράξη νομοθετικού περιεχομένου για τη μείωση κατώτατων μισθών και ημερομισθίων από την 1η Μαρτίου.

Στην πράξη εκτιμάται ότι θα ορίζεται πως η τρίμηνη μετενέργεια θα ισχύει και για τις κλαδικές συμβάσεις που έχουν ήδη λήξει, ότι μετά τη λήξη της μετενέργειας οι μισθοί θα υποχωρούν στα επίπεδα των κλαδικών -και όχι των κατώτατων- αμοιβών και όπως οι όποιες μειώσεις έγιναν μετά τις 14 Φεβρουαρίου, όταν δημοσιεύθηκε ο νόμος στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, είναι νόμιμες.

Μετά την εισήγηση του πρωθυπουργού, μίλησε ο υπουργός Οικονομικών Ευ. Βενιζέλος για τα θέματα που αφορούν στην εφαρμογή του νέου Μνημονίου.

Στη συνεδρίαση του Υπουργικού συζητήθηκε και το νομοσχέδιο για το νέο οικοδομικό κανονισμό, με εισηγητή τον αναπληρωτή υπουργό Περιβάλλοντος Ν. Σηφουνάκη.




ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ  http://24wro.blogspot.com/2012/02/blog-post_3412.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.