Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2012

Η κρίση μείωσε την αποκριάτικη έξοδο

Μειωμένη ήταν η έξοδος των Ελλήνων για το τριήμερο της αποκριάς...
Ωστόσο όπως όλα δείχνουν, η κίνηση ήταν μειωμένη κατά 10-15% ενώ όπως αποκάλυψε ο υπεύθυνος του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης τα λεωφορεία είχαν πληρότητα μόλις 40%, ενώ την ίδια περίοδο συνήθως υπήρχαν και έκτακτα δρομολόγια προκειμένου να καλυφθεί η ζήτηση.

Η κρίση λοιπόν συνεχίζει να έχει επιπτώσεις στη ζωή των Ελλήνων, οι οποίοι μάλλον άρχισαν να κόβουν πλέον τη διασκέδαση…




ΠΗΓΗ: prionokordela.gr, 24wro.blogspot.com


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.