«Ένωσε την παράταξη Αντώνη και πάμε να πάρουμε τη χώρα στην πλάτη μας» ανέφερε χαρακτηριστικά μιλώντας στη ΝΕΤ, ο διαγραφείς από τη ΝΔ, Κώστας Μαρκόπουλος.
Παράλληλα, εξέφρασε την εμπιστοσύνη του και τη στήριξή του στον πρόεδρο τη ΝΔ, επισημαίνοντας ότι ο ίδιος «είναι και παραμένει ΝΔ».
«Η χώρα πρέπει να κυβερνηθεί από ανθρώπους που έχουν ένσημα στη ζωή και δεν ζουν από χορηγίες» πρόσθεσε μεταξύ άλλων.
ΠΗΓΗ: http://topontiki.gr/article/30218
Παράλληλα, εξέφρασε την εμπιστοσύνη του και τη στήριξή του στον πρόεδρο τη ΝΔ, επισημαίνοντας ότι ο ίδιος «είναι και παραμένει ΝΔ».
«Η χώρα πρέπει να κυβερνηθεί από ανθρώπους που έχουν ένσημα στη ζωή και δεν ζουν από χορηγίες» πρόσθεσε μεταξύ άλλων.
ΠΗΓΗ: http://topontiki.gr/article/30218

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.