Σε εκδήλωση αλληλεγγύης προς τον ελληνικό λαό με κεντρικό σύνθημα «Στηρίζουμε την Ελλάδα» μετατράπηκε το Ελληνοαυστραλιανό φεστιβάλ «Αντίποδες».«Θέλουμε να στείλουμε ένα μήνυμα στα αδέλφια μας στην Ελλάδα ότι είμαστε εδώ τους νοιαζόμαστε, πονάμε μαζί τους, τους στηρίζουμε και κάνουμε ότι μπορούμε για να τους συμπαρασταθούμε», τόνισε ο πρόεδρος της Ελληνικής Κοινότητας Μελβούρνης, Βασίλης Παπαστεργιάδης.
Την στήριξή τους εξέφρασαν μεταξύ άλλων η πρωθυπουργός Τζούλια Γκίλαρντ, ο αρχηγός της αντιπολίτευσης Τόνι 'Αμποτ, ο αναπληρωτής πρωθυπουργός της Βικτώριας, Πίτερ Ράϊαν, ο αρχηγός του Εργατικού κόμματος, Ντανιελ 'Αντριους και ο δήμαρχος Μελβούρνης Ρόμπερτ Ντόϊλ.
Παράλληλα το σύνθημα "I Believe in Greece" (πιστεύω στην Ελλάδα) που γράφτηκε στο πρωτοσέλιδο του «Νέου Κόσμου» έγινε χιλιάδες αφίσες, αυτοκόλλητα και κονκάρδες.
ΠΗΓΗ: http://topontiki.gr/article/31024
Φωτό από: topontiki.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.