Κυριακή 26 Φεβρουαρίου 2012

ΚΙΝΗΤΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΡΩΖΩΝΗ ΖΗΤΑ Ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ ΥΠ. ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ

Υπέρ της εξόδου της Ελλάδας από την Ευρωζώνη τάσσεται ο υπουργός Εσωτερικών της Γερμανίας Χανς-Πέτερ Φρίντριχ, υποστηρίζοντας ότι με αυτόν τον τρόπο η οικονομία της χώρας θα είχε περισσότερες πιθανότητες να ξαναγίνει...
ανταγωνιστική. «Δεν μιλώ για αποκλεισμό της Ελλάδας» από την ευρωζώνη, είπε ο Φρίντριχ σε συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό Der Spiegel, «αλλά να καταφέρουμε να δημιουργήσουμε κίνητρα αποχώρησης τα οποία δεν θα μπορούσε να τα αρνηθεί» εξήγησε.




ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ  http://fimotro.blogspot.com/2012/02/blog-post_2298.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.