Απότομα ξύπνησε από το ευρωπαϊκό όνειρο ο ΠΑΟΚ. Εφιαλτική βραδιά στην Τούμπα, με την Ουντινέζε να περνάει αέρα (3-0) από την έδρα του «Δικέφαλου του Βορρά» που είδε όλα να του πηγαίνουν στραβά και αποχαιρετά το Europa League φτάνοντας μέχρι τους «32» του θεσμού.
Τα γρήγορα γκολ των Ντανίλο (6’) και Φλόρο Φλόρες (15’) προσγείωσαν ανώμαλα τους Θεσσαλονικείς, που έψαξαν άμεση απάντηση, αλλά το δοκάρι (σε κεφαλιά του Τσιρίλο στο 16’) στάθηκε κόντρα.
Το αυστηρό πέναλτι που καταλόγισε o Χάγκεν και αξιοποίησε ο Ντομίτσι (51') διαμόρφωσε το τελικό σκορ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ http://www.sport-fm.gr/article/535917
Φωτό από: sportdog.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.