Το ματς με την Ρούμπιν Καζάν και μόνο αυτό σκέφτονται στον Ολυμπιακό και δικαιολογημένα. Οι Πειραιώτες αν πάρουν αποτέλεσμα πρόκρισης, μπορούν να ονειρεύονται ότι θα κάνουν μια μεγάλη ευρωπαϊκή πορεία. Ο λόγος είναι απλός. Η επόμενη αντίπαλος τους, η Μέταλιστ, δεν μπορεί να τους φοβίσει και αν έχουν καλές κληρώσεις και στην συνέχεια, μπορούν να φτάσουν και στον τελικό. Αν πετύχουν κάτι τέτοιο, μετά είναι ένα ματς και όλα μπορούν να γίνουν, ακόμη και να κατακτήσουν την Ευρωπαϊκή κούπα που ονειρεύονται οι οπαδοί τους, αλλά και ο πρόεδρος τους, Βαγγέλης Μαρινάκης, ο οποίος έχει επενδύσει ένα τσουβάλι λεφτά.
Βέβαια, όπως είπε και ο Ορμπάιθ στην συνέντευξη Τύπου πριν το ματς με την Ρούμπιν Καζάν, ο Ολυμπιακός κοιτάει τα παιχνίδια ένα ένα. Άρα για να καταφέρει να κάνει την υπέρβαση που αναφέραμε πιο πάνω θα πρέπει πρώτα να ξεπεράσει το εμπόδιο των Ρώσων, οι οποίοι στα εκτός έδρας ματς, παρουσιάζονται πάντα καλύτεροι. Βέβαια, οι «ερυθρόλευκοι» έχουν την ομάδα για να πετύχουν την πρόκριση και να φτάσουν ακόμη πιο ψηλά στο Γιουρόπα. Θα πρέπει όμως να το αποδείξουν και σήμερα (Πέμπτη 23/3) και στο γήπεδο, το οποίο είναι ο καλύτερος καθρέφτης των ομάδων.
Υ.Γ.1. Ο κόσμος του Ολυμπιακού έδειξε για μια ακόμη φορά την αγάπη του για την ομάδα, καθώς σχεδόν έχει εξαντλήσει τα εισιτήρια στην δυσκολότερη οικονομικά εποχή για όλους τους Έλληνες.
Υ.Γ.2. Οι Ρώσοι δείχνουν να θέλουν πάρα πολύ την πρόκριση, αλλά όπως φάνηκε και από τις δηλώσεις τους, ξέρουν την δυναμικότητα του αντιπάλου που θα αντιμετωπίσουν.
Υ.Γ.3. Παράξενο και όμως αληθινό. Αρκετός είναι ο κόσμος που θα κλείσει θέσεις για Ρουμανία από τώρα, αν ο Ολυμπιακός περάσει στην επόμενη φάση του Γιουρόπα Λιγκ. Ο λόγος είναι απλός, όλοι οι φίλοι της ομάδας θέλουν να εξασφαλίσουν ότι θα βρίσκονται στον τελικό του Γιουρόπα Λιγκ, αν τελικά πάνε εκεί οι «ερυθρόλευκοι».
΄΄RED KILLER΄΄
Βέβαια, όπως είπε και ο Ορμπάιθ στην συνέντευξη Τύπου πριν το ματς με την Ρούμπιν Καζάν, ο Ολυμπιακός κοιτάει τα παιχνίδια ένα ένα. Άρα για να καταφέρει να κάνει την υπέρβαση που αναφέραμε πιο πάνω θα πρέπει πρώτα να ξεπεράσει το εμπόδιο των Ρώσων, οι οποίοι στα εκτός έδρας ματς, παρουσιάζονται πάντα καλύτεροι. Βέβαια, οι «ερυθρόλευκοι» έχουν την ομάδα για να πετύχουν την πρόκριση και να φτάσουν ακόμη πιο ψηλά στο Γιουρόπα. Θα πρέπει όμως να το αποδείξουν και σήμερα (Πέμπτη 23/3) και στο γήπεδο, το οποίο είναι ο καλύτερος καθρέφτης των ομάδων.
Υ.Γ.1. Ο κόσμος του Ολυμπιακού έδειξε για μια ακόμη φορά την αγάπη του για την ομάδα, καθώς σχεδόν έχει εξαντλήσει τα εισιτήρια στην δυσκολότερη οικονομικά εποχή για όλους τους Έλληνες.
Υ.Γ.2. Οι Ρώσοι δείχνουν να θέλουν πάρα πολύ την πρόκριση, αλλά όπως φάνηκε και από τις δηλώσεις τους, ξέρουν την δυναμικότητα του αντιπάλου που θα αντιμετωπίσουν.
Υ.Γ.3. Παράξενο και όμως αληθινό. Αρκετός είναι ο κόσμος που θα κλείσει θέσεις για Ρουμανία από τώρα, αν ο Ολυμπιακός περάσει στην επόμενη φάση του Γιουρόπα Λιγκ. Ο λόγος είναι απλός, όλοι οι φίλοι της ομάδας θέλουν να εξασφαλίσουν ότι θα βρίσκονται στον τελικό του Γιουρόπα Λιγκ, αν τελικά πάνε εκεί οι «ερυθρόλευκοι».
΄΄RED KILLER΄΄

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.