Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2012

Συνταγματικό το πρώτο μνημόνιο σύμφωνα με το ΣτΕ

Συνταγματικό κρίθηκε στο σύνολό του το πρώτο μνημόνιο από το Συμβούλιο της Επικρατείας.

Το ΣτΕ έκρινε συγκεκριμένα ότι οι διατάξεις του μνημονίου δεν παραβιάζουν ούτε το Σύνταγμα, ούτε τις ευρωπαϊκές συνθήκες, ούτε τα ατομικά και πολιτικά δικαιώματα των πολιτών.

Υπενθυμίζεται ότι τις προσφυγές κατά του μνημονίου είχαν καταθέσει η ΓΣΕΕ – ΑΔΕΔΥ, ο Δικηγορικό Σύλλογος Αθηνών και εκατοντάδες φορείς.

Στο μεταξύ ο Δικηγορικός Σύλλογος Αθηνών ανακοίνωσε ότι θα προσφύγει στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων στο Στρασβούργο.





ΠΗΓΗ:  http://topontiki.gr/article/30720


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.