Συνταγματικό κρίθηκε στο σύνολό του το πρώτο μνημόνιο από το Συμβούλιο της Επικρατείας.Το ΣτΕ έκρινε συγκεκριμένα ότι οι διατάξεις του μνημονίου δεν παραβιάζουν ούτε το Σύνταγμα, ούτε τις ευρωπαϊκές συνθήκες, ούτε τα ατομικά και πολιτικά δικαιώματα των πολιτών.
Υπενθυμίζεται ότι τις προσφυγές κατά του μνημονίου είχαν καταθέσει η ΓΣΕΕ – ΑΔΕΔΥ, ο Δικηγορικό Σύλλογος Αθηνών και εκατοντάδες φορείς.
Στο μεταξύ ο Δικηγορικός Σύλλογος Αθηνών ανακοίνωσε ότι θα προσφύγει στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων στο Στρασβούργο.
ΠΗΓΗ: http://topontiki.gr/article/30720
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.