Συλλαλητήριο διαμαρτυρίας στο Σύνταγμα διοργανώνει η ΓΣΕΕ την Τετάρτη στις 16.00, εν όψει της ψήφισης στη Βουλή με τη διαδικασία του κατεπείγοντος του νομοσχεδίου που περιλαμβάνει...τις μειώσεις στους μισθούς και τις συντάξεις.
Περισσότερα στο: http://fimotro.blogspot.com/2012/02/blog-post_7029.html
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.