Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2012

ΝΕΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΓΣΕΕ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ

Συλλαλητήριο διαμαρτυρίας στο Σύνταγμα διοργανώνει η ΓΣΕΕ την Τετάρτη στις 16.00, εν όψει της ψήφισης στη Βουλή με τη διαδικασία του κατεπείγοντος του νομοσχεδίου που περιλαμβάνει...
τις μειώσεις στους μισθούς και τις συντάξεις.






Περισσότερα στο: http://fimotro.blogspot.com/2012/02/blog-post_7029.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.