Πετυχημένη ήταν η επέμβαση που έγινε στον Πάντελιτς από το ιατρικό τιμ του Ολυμπιακού και η οποία ολοκληρώθηκε το απόγευμα της Παρασκευής.Ο Πάντελιτς χειρουργήθηκε επιτυχώς από τον Χρήστο Θέο με τις εκτιμήσεις να συνεχίζουν να αναφέρουν ότι λογικά θα χάσει το υπόλοιπο της τρέχουσας αγωνιστικής περιόδου. Οι γιατροί του Θρύλου έδιναν διαρκώς κουράγιο και δύναμη στον Σέρβο φορ που δεν είναι σε καθόλου καλή ψυχολογική κατάσταση.
Περισσότερα στα www.katimagiko.gr, sportdog.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.