Για τις έξι το απόγευμα έχει οριστεί νέο ραντεβού των Αγανακτισμένων στην πλατεία Συντάγματος με αφορμή τις δραματικές εξελίξεις για την χώρα. «Λαέ ξεσηκώσου η τυραννία δεν μπορεί να σταθεί αν δεν δώσουμε το βροντερό μας παρόν!» είναι το μήνυμα με το οποίο οι Αγανακτισμένοι προτρέπουν από το Facebook, τους πολίτες να κατέβουν στο Σύνταγμα για να αντιδράσουν στις τελευταίες εξελίξεις και την οικονομική ανέχεια που βιώνουν.
ΠΗΓΗ: http://www.newpost.gr/post/104044/Οι-Αγανακτισμένοι-ετοιμάζονται-να-κατέβουν-στο-Σύνταγμα!/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.