Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2012

Γιατί η Γιολάντα Διαμαντή δεν ακούει την Έλενα Παπαβασιλείου στο ραδιόφωνο ;

Στην εκπομπή του Γιώργου Σατσίδη στο MTV μίλησε η Γιολάντα Διαμαντή για το πρόσφατο "επεισόδιο"

Για την ξαφνική διακοπή της συνεργασίας της με τον Βαγγέλη Περρή:

Κάθε εμπόδιο για καλό, τέρμα η ιστορία, πάμε για άλλα! Με τον Βαγγέλη δεν τελειώσαμε, έχουμε πράγματα να κάνουμε και ευελπιστούμε και οι δύο να είμαστε ξανά μαζί. Είμαστε σε κουβέντες αλλά είναι κάτι που θέλουμε και οι δύο πάρα πολύ. Και οι 2 θέλουμε να δουλεύουμε μαζί, έχουμε συνηθίσει το ραδιόφωνο μαζί, είναι σπάνια η χημεία μας. Κάποιοι άδραξαν την ευκαιρία να μας χωρίσουν, αλλά εμείς επικοινωνούμε μόνο με το να κοιταζόμαστε. Η αναμετάδοση βέβαια, των όσων έγιναν ήταν κάτι που δεν περίμενα, αλλά μου άρεσε που οι συνάδελφοί μου με στήριξαν. Ένιωσα γλυκά, κολακεύτηκα.

Τι απαντάει σε εκείνους που αποφάσισαν για την απόλυσή της;

Από τη δουλειά περίμενα καλύτερη αντιμετώπιση. Για μένα αυτό το πράγμα κάθε μέρα ήταν εκτόνωση, ψυχοθεραπεία. Στο μυαλό μου είχα μία εικόνα για τον κάθε ακροατή. Δεν με απασχολεί τι έχει συμβεί. Πάμε για άλλα. Έτσι θέλανε, το μαγαζί επιλέγει τους ανθρώπους που θέλει να συνεργαστεί. Καμία καρέκλα δεν λέει το όνομά σου. Είναι ωραίο όμως να γίνεται η αποχώρηση πιο γλυκά, να προετοιμαστείς και να προετοιμάσεις το κοινό που σε ακολουθεί. Αυτό που με στεναχώρησε είναι ότι δεν αποχαιρέτησα.

Ευτυχώς έχω πολλά τηλέφωνα και κλείνω ραντεβού! Νομίζω ότι το μυστικό της σταθερότητας στο χώρο είναι η αγάπη. Να είσαι ερωτικός με τους συναδέλφους σου, από τον θυρωρό ώς τον διευθυντή. Αν λειτουργείς αρνητικά θα το φας το κεφάλι σου! Εγώ χαίρομαι με την επιτυχία των άλλων, όλοι όσοι σκέφτονται αρνητικά και μικρόψυχα, δεν ταιριάζουν στη ζωή μου. Θέλω όλες οι εκπομπές να πηγαίνουν καλά.

Ακούει το πρωί την αντικαταστάτριά της, Έλενα Παπαβασιλείου;

Γενικώς είμαι κτητική με τους ανθρώπους που αγαπάω. Τώρα τον Περρή θέλω να τον δείρω! Του λέω δεν θέλω πολλά πολλά, θέλω να είσαι κύριος! Τις πρώτες μέρες στεναχωριόμουν και με τα μηνύματα που ερχόντουσαν. Τώρα πια δεν ακούω την εκπομπή. Δεν υπάρχει λόγος να χαλιέμαι.



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ  http://www.zappit.gr/default.php?pname=Article&cat_id=8&art_id=12513
Φωτό από: zappit.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.