Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2012

Για ποιό λόγο δεν έχει Θέμο απόψε;

Ο Θέμος Αναστασιάδης είχε εδώ και κάποιες ημέρες τη σκέψη να μη βγει στον άερα η εκπομπή του. Ήταν κάτι που το είχε συζητήσει με τον διευθυντή προγράμματος, Γιάννη Λάτσιο και οι δύο άνδρες συμφώνησαν τελικά.
Άλλωστε η έκτακτη επικαιρότητα, ήταν αναμενόμενο ότι θα προκαλέσει εξελίξεις, πολιτικές αλλά και κοινωνικές. Σήμερα όλοι συζητούν για τη νέα δανειακή σύμβαση, τους βουλευτές που τα κόμματα διέγραψαν και για τις επερχόμενες εκλογές. Επομένως, μια τέτοια ημέρα, η προβολή του "ΟΛΑ12" θα ήταν αρκετά...ανεπίκαιρη. Σωστή σκέψη από τους υπεύθυνους του καναλιού και φυσικά τον ίδιο το Θέμο Αναστασιάδη. Το χιούμορ μπορεί να περιμένει άλλη μια εβδομάδα!





ΠΗΓΗ:  http://www.zappit.gr/default.php?pname=Article&cat_id=8&art_id=12481

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.