Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2012

Επεισόδια στις πορείες

Με επεισόδια συνοδεύτηκαν και οι σημερινές διαδηλώσεις, στο πλαίσιο της διαμαρτυρίας ΓΣΕΕ, ΑΔΕΔΥ και ΠΑΜΕ για το νέο μνημόνιο. ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ συνεχίζουν και αύριο, Σάββατο τη 48ωρη απεργία τους. Οι πολίτες καλούνται σε συγκέντωση διαμαρτυρίας την Κυριακή, 12 Φεβρουαρίου, στο Σύνταγμα.

14:00 Συμπλοκές ΜΑΤ με κουκουλοφόρους σε Σταδίου, Βουκουρεστίου και Αμερικής. Ο κύριος όγκος των διαδηλωτών έχει αποχωρήσει από την πλατεία Συντάγματος.

13:50 Μία προσαγωγή, βόμβες μολότοφ και χημικά στο Σύνταγμα.




ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ  http://topontiki.gr/article/29894

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.