Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2012

Συντριβή για Ολυμπιακό στη Ρωσία από ΤΣΣΚΑ με 96-64. Η πρόκριση για τους ΄΄ερυθρόλευκους΄΄ κρίνεται την επόμενη-τελευταία-αγωνιστική κόντρα στην Γαλατά στο ΣΕΦ

Το ζητούμενο για τον Θρύλο στο εκτός έδρας ματς με την ΤΣΣΚΑ ήταν μια καλή εμφάνιση και να μπορέσει να κοιτάξει την αρκούδα στα μάτια, όπως συνέβη και στο πρώτο παιχνίδι, στο ΣΕΦ. Εκεί οι… διαιτητές έβαλαν το χεράκι τους και βοήθησαν τους Ρώσους.

Στη Μόσχα, αυτοί που έβαλαν το… χεράκι τους ήταν οι παίκτες του Γιόνας Καζλάουσκας.
Ειλικρινά δεν θυμόμαστε ομάδα που να έχει ευστοχήσει και στα 10 πρώτα τρίποντα που επιχείρησε. Και να πούμε ότι ήταν όλα ελεύθερα; Εδώ ο Σισκάουσκας έβαλε τρίποντο με σπάσιμο μέσης!

Η ΤΣΣΚΑ κέρδισε πανεύκολα το ματς. Και το κέρδισε με το… καλημέρα, όπου και προηγήθηκε με 10-0! Το νερό είχε μπει στο αυλάκι και οι Ρώσοι έβλεπαν το καλάθι σαν βαρέλι. Μιλάμε για εξωπραγματική ευστοχία.

Έκλεισαν το πρώτο δεκάλεπτο με σκορ 30-16 και το ημίχρονο με 54-26… Κοινώς η σεμνή τελετή έλαβε τέλος, νωρίς και ο Ολυμπιακός ήταν αδύνατο να ανταγωνιστεί τους Ρώσους.

Στο τρίτο δεκάλεπτο, ο Ολυμπιακός βελτιώθηκε επιθετικά, αλλά και αμυντικά. Είναι χαρακτηριστικό ότι το επιμέρους σκορ στο δεκάλεπτο ήταν 18-18…

Στην τελευταία περίοδο, όλοι απλά περίμεναν τη λήξη του ματς και το τελικό σκορ. Αυτό ήταν 96-64…
Η βαριά ήττα από την ΤΣΣΚΑ πρέπει να αποτελέσει μια χρήσιμη σφαλιάρα για τους παίκτες του Ντούσαν Ίβκοβιτς. Οι πειραιώτες δεν έχασαν κάτι από την ήττα τους. Σίγουρα η τελική διαφορά μας προβληματίζει, αλλά πλέον η ομάδα πρέπει να κοιτάξει το ματς με την Γαλατά, γιατί με νίκη θα πάρει τη πρόκριση στους «8» της διοργάνωσης. Και εκεί με αντίπαλο την Σιένα, όλα είναι πιθανά και πιστεύουμε ότι ο νεανικός και φιλόδοξος Θρύλος θα μπορέσει να προκριθεί στο Final – 4!

Τα δεκάλεπτα: 30-16, 54-26, 72-44, 96-64


ΠΗΓΗ:  http://www.thrylos.gr/basket/article/18212/hrisimi-sfaliara/



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.