Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012

ΠΑΟ Μπάσκετ: ΄΄Άλωσε΄΄ την Πόλη, 77-56 την Φενέρμπαχτσε

Τσιφλίκι του έκανε την Πόλη ο Παναθηναϊκός. "Καθάρισε" με συνοπτικές διαδικασίες τη Φενέρμπαχτσε με 56-77. Δεύτερη εκτός έδρας νίκη στο Top-16 της Ευρωλίγκα, ακέραιες οι ελπίδες πρόκρισης.
Νίκη στο... ρελαντί πήρε ο Παναθηναϊκός στην Τουρκία από τη Φενερμπαχτσέ και είναι μέσα στο κυνήγι της πρώτης θέσης στον όμιλό του.

Οι "πράσινοι" ήταν εξαιρετικοί τόσο στην άμυνα όσο και στην επίθεση, με αποτέλεσμα να πάρουν από νωρίς κεφάλι στο σκορ (με διψήφια διαφορά) και να μη τη χάσουν στη διάρκεια του αγώνα, ακόμα και όταν 12 χιλ. Τούρκοι φώναζαν υπέρ των παικτών του Σπάχια.



ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ  http://www.sportdog.gr/article/84148/mpaxe-tsiphliki

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.