Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2012

ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ,ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΦΟΡΑ ΣΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ,ΑΦΟΥ ΠΕΤΥΧΑΜΕ ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ(4/4).ΟΣΟΙ ΜΑΣ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΗΚΑΝΕ ΠΗΓΑΝΕ ΤΑΜΕΙΟ.ΤΗ ΤΡΙΤΗ ΣΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΕΙΧΑΜΕ 5/6,ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΧΑΣΑΜΕ ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΚΑΙ ΕΚΕΙ.ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΕΙΤΕ ΓΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟΓΝΩΣΤΙΚΑ..

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.