ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ,ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΦΟΡΑ ΣΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ,ΑΦΟΥ ΠΕΤΥΧΑΜΕ ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ(4/4).ΟΣΟΙ ΜΑΣ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΗΚΑΝΕ ΠΗΓΑΝΕ ΤΑΜΕΙΟ.ΤΗ ΤΡΙΤΗ ΣΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΕΙΧΑΜΕ 5/6,ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΧΑΣΑΜΕ ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΚΑΙ ΕΚΕΙ.ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΕΙΤΕ ΓΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟΓΝΩΣΤΙΚΑ..
Ενημέρωση με μια ματιά
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.