Ποιά ΜΜΕ επέλεξαν να μπουν στο άρθρο 99, πόσοι εργαζόμενοι απολύθηκαν.Εφημερίδες, περιοδικά, τηλεοπτικοί και ραδιοφωνικοί σταθμοί αλλά και ολόκληροι εκδοτικοί Όμιλοι αντιμετωπίζουν πολύ σοβαρά οικονονικά προβλήματα τα τελευταία δύο χρόνια. Σε κάποιες περιπτώσεις, η λύση για τη βιωσιμότητα των επιχειρήσεων είναι η μείωση του κόστους και η απόλυση υπαλλήλων, αλλά σε άλλες, αποδείχθηκε πως κανένα "μέτρο" δεν μπορούσε να φανεί σωτήριο. Περιπτώσεις όπως το "ΑΛΤΕΡ" ή η "Ελευθεροτυπία" ή οι Όμιλοι "Λυμπέρη" και "ΙΜΑΚΟ", αλλά και η δημόσια ΕΡΤ, που υποχρεούται ,πλέον, να προβεί σε "απολύσεις".
4.000 απολύσεις και έπεται συνέχεια...
Υπολογίζεται ότι από το 2010, έχουν χάσει τη δουλειά τους περισσότεροι από 4.000 δημοσιογράφοι και τεχνικοί στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, χωρίς σε αυτόν τον αριθμό να υπολογίζονται εργαζόμενοι σε διαφημιστικές εταιρίες αλλά και εταιρίες παραγωγής ή οπτικοακουστικών μέσων, εκεί που οι δουλειές που αναλαμβάνουν γίνονται ολοένα και λιγότερες. Περίπου 1.000 από την ΕΡΤ(τον τελευταίο ενάμιση χρόνο), 700 από το ΑΛΤΕΡ, 130 από την "Απογευματινή", 100 από τον "Κόσμο του Επενδυτή" και πολλοί άλλοι -λιγότεροι ή περισσότεροι- από δεκάδες ΜΜΕ, αποτελούν την "μαύρη λίστα" των media.
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.zappit.gr/default.php?pname=Article&cat_id=15&art_id=11424
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.