Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2012

Μιραλάς: Πρόκριση με πολλά γκολ - Ολυμπιακός -Ρουμπίν Καζάν (22:00- ANT-1)

Η πρόκριση του Ολυμπιακού, με πολλά γκολ, για να ευχαριστηθεί ο κόσμος, συνιστά το ιδανικό σενάριο για τον Κέβιν Μιραλάς, ο οποίος θέλει να πανηγυρίσει και το πρώτο του ευρωπαϊκό γκολ με την ερυθρόλευκη φανέλα.
  
Αναλυτικά όσα είπε ο Βέλγος άσος στο επίσημο match program του Ολυμπιακού ενόψει του αγώνα απέναντι στην Ρουμπίν Καζάν:
Ήταν πράγματι τόσο δύσκολο το πρώτο παιχνίδι με την Ρουμπίν;
 «Ήταν ένα πραγματικά πολύ δύσκολο ματς γιατί νομίζω ότι κανένας από εμάς δεν είχε ξαναπαίξει σε τόσο κρύο και παρόλο που τελικά έγινε πολύ νωρίς, μόλις στη 1 το μεσημέρι, το κρύο ήταν αφόρητο. Το καλό όμως είναι ότι ήμασταν πολύ καλά προετοιμασμένοι για αυτήν την αναμέτρηση τόσο αγωνιστικά όσο και εγκεφαλικά, οπότε καταφέραμε και πήραμε ένα καλό αποτέλεσμα παρά τις δύσκολες συνθήκες».
Εσύ προσωπικά είσαι ευχαριστημένος από την απόδοσή σου σε αυτό το ματς;
 «Ναι, αρκετά. Όπως έχω ξαναπεί πολλές φορές δεν έχει τόση σημασία να πετυχαίνω εγώ το γκολ αλλά να κερδίζει η ομάδα. Επιπλέον, αν δεν έχω κατοχή της μπάλας προσπαθώ να βελτιώνω την τεχνική αλλά και την άμυνά μου και να πιέζω κι εγώ όσο περισσότερο μπορώ για να βοηθήσω τους συμπαίκτες μου, πράγμα που θεωρώ έκανα σε αυτό το παιχνίδι. Εύχομαι την Πέμπτη να κάνω τη διαφορά».




ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ  http://www.championsday.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=37669&Itemid=33

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.