Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2012

Στις 21/3 οι δύο πρώτοι ημιτελικοί του Κυπέλλου Ελλάδος

Όπως έγινε γνωστό από την ΕΠΟ, οι δύο πρώτοι ημιτελικοί του Κυπέλλου Ελλάδος, θα διεξαχθούν στις 21 Μαρτίου. Στο «Καραϊσκάκη» το Ολυμπιακός-ΟΦΗ, στο Περιστέρι το Ατρόμητος-Αστέρας. Οι ρεβάνς πιθανότατα στις 4 Απριλίου.
Ο Ολυμπιακός θα υποδεχθεί τον ΟΦΗ στις 19:30 ενώ την ίδια μέρα (21/3), ο Ατρόμητος θα φιλοξενήσει τον Αστέρα Τρίπολης στο Περιστέρι.
 Οι επαναληπτικοί ημιτελικοί έχουν οριστεί για τις 4 Απριλίου ωστόσο σε περίπτωση που οι «ερυθρόλευκοι» έχουν ευρωπαϊκές υποχρεώσεις δεν αποκλείεται να γίνει κάποια αλλαγή.




ΠΗΓΗ:  http://www.sportdog.gr/article/89301/stis-213-kupello

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.