Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2012

168 ΄΄ναί΄΄ για Εξεταστική για το έλλειμμα του 2009

Την σύσταση Εξεταστικής Επιτροπής για το έλλειμμα του 2009 και την αμφισβήτηση των στατιστικών στοιχείων ενέκρινε η Βουλή με 168 ψήφους κατόπιν ονομαστικής φανερής ψηφοφορίας και αποδεχόμενη την σχετική πρόταση των βουλευτών του ΠΑΣΟΚ.Σε σύνολο 256 ψηφισάντων βουλευτών, υπέρ...
 ψήφισαν 168 (ΠΑΣΟΚ, ΛΑΟΣ, ανεξάρτητοι της ΔΗΜ.ΑΡ και άλλοι ανεξάρτητοι βουλευτές). «Όχι» ψήφισαν 76 βουλευτές (ΝΔ και ανεξάρτητοι). «Παρών» ψήφισαν 12 βουλευτές από το ΚΚΕ τον ΣΥΡΙΖΑ και ανεξάρτητοι.




ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ  http://fimotro.blogspot.com/2012/02/2009_23.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.