Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2012

Ακατάλληλοι για την τάξη το 10% των δασκάλων

Εξαιτίας ψυχολογικών ασθενειών...
Ένας στους 10 εκπαιδευτικούς δείχνει να πιέζεται πολύ μέσα στην τάξη. Σύμφωνα με στοιχεία που καταγράφουν κάθε χρόνο οι περιφερειακές διευθύνσεις εκπαίδευσης της χώρας, περίπου το 10%-12% των δασκάλων και των καθηγητών πάσχει από κάποιας μορφής ψυχολογική νόσο που καθιστά αδύνατη την παραμονή του στις αίθουσες διδασκαλίας. Επιπροσθέτως, το μεγαλύτερο ποσοστό των αναφορών που υποβλήθηκαν στον Συνήγορο του Πολίτη και στον Κύκλο Δικαιωμάτων του Παιδιού το 2010 αφορούσε τις σχέσεις μαθητών-καθηγητών κι έφτανε το 34%!

Η οικονομική κρίση επιτείνει αυτήν την πίεση των εκπαιδευτικών, με αποτέλεσμα να πληθαίνουν τα περιστατικά που ο δάσκαλος επιτίθεται με κάποιο τρόπο στον μαθητή του.

Σύμφωνα με πληροφορίες του «Έθνους της Κυριακής», τα αποκαλυπτικά αυτά στοιχεία προβληματίζουν ιδιαίτερα την ηγεσία του υπ. Παιδείας. Το πρώτο βήμα για τον ακριβή εντοπισμό όλων αυτών που δεν είναι σε θέση να διδάξουν σε τάξεις θα είναι η εφαρμογή της αξιολόγησης.

Ελλείψει αξιολόγησης όμως σήμερα, ο εντοπισμός των προβληματικών περιπτώσεων είναι δύσκολος. Μια πρώτη εικόνα αποκτούν οι διευθύνσεις εκπαίδευσης όπου και απευθύνονται οι δάσκαλοι και καθηγητές λίγο πριν από τον διορισμό τους.



ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ  http://24wro.blogspot.com/2012/02/10_05.html
Φωτό: 24wro.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.