Σχεδόν όλα τα είχε το ντέρμπι της Τούμπας, εκτός από γκολ και νικητή. Καλύτερος ο ΠΑΟΚ, είχε ευκαιρίες και δυο δοκάρια, ενώ ο Άρης ζήτησε κόκκινη στον Κρέσιτς στο 63΄, με τον Σιδηρόπουλο να δείχνει κίτρινη.Παρά την κούραση που είχαν οι παίκτες του Μπόλονι από το ματς της Πέμπτης στο Ούντινε, αυτό δεν τους εμπόδισε να μπουν με πάθος και ταχύτητα στο ντέρμπι δημιουργώντας μάλιστα την πρώτη καλή στιγμή μόλις στο 3΄, αλλά η κεφαλιά του Αθανασιάδη από την μπαλιά του Σαλπιγγίδη πέρασε άουτ.
Πάθος, ένταση και φάσεις
Ο ρυθμός του ματς μέχρι και τα πρώτα 20 λεπτά ήταν καταιγιστικός, με τον ΠΑΟΚ να είναι εκείνος που απειλούσε περισσότερο, αλλά οι «κίτρινοι» δημιουργούσαν προβλήματα με τις αντεπιθέσεις τους. Φυσικά οι εντάσεις δεν έλειψαν και μετά από μία... σύρραξη σε ένα κόρνερ στην περιοχή του Άρη, ο Κλάους με τον Λαζαρίδη είδαν την κίτρινη κάρτα για να ηρεμήσουν τα πνεύματα.
Ευκαιρία για γκολ υπήρξαν, σαφώς περισσότερες για τον «δικέφαλο» όμως ο Βελλίδης είχε κατεβάσει ρολά στις προσπάθειες των Σαλπιγγίδη και Αθανασιάδη. Πάντως πριν ο Σιδηρόπουλος στείλει τις δύο ομάδες στα αποδυτήρια, ο Κλάους έχασε μεγάλη ευκαιρία να ανοίξει το σκορ αλλά μάλλον δεν περίμενε να του έρθει η μπάλα και αφύλακτος μέσα στην περιοχή του Άρη έστειλε την μπάλα πάνω στον γκολκίπερ των φιλοξενούμενων.
Περισσότερα στο www.sportdog.gr
Πηγή: tro-ma-ktiko.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.