Δευτέρα 2 Ιανουαρίου 2012

Kαλή χρονιά μάγκες!


Ένας χρόνος που σχεδόν όλος ο κόσμος δυστύχησε και πέρασε αρκετές κακουχίες, μας άφησε και εμείς ανάψαμε αμέσως τα βεγγαλικά για να πανηγυρίσουμε. Τώρα ήρθε ένας νέος χρόνος, ο οποίος αρχικά μας αφήνει υποσχέσεις, αλλά φέτος είναι η πρώτη χρονιά που ξεκινάει και ζούμε μες την καχυποψία για το τι θα φέρει. Εγώ θέλω να σας ευχηθώ να ε΄χουμε καλή χρονιά με υγεία πάνω από όλα, το νταμπλ στον Θρύλο και μια καλή πορεία στην Ευρώπη. Βέβαια, το θέμα είναι η ομάδα μας να κάνει καλό ποδαρικό την Τετάρτη απέναντι στον Ατρόμητο και να πανηγυρίσει τον τίτλο του πρωταθλητή χειμώνα, όπως μας έχει συνηθίσει άλλωστε.

 Υ.Γ. 1. Σήμερα δεν σας κούρασα πολύ γιατί είναι η αρχή του χρόνου, στο επόμενο άρθρο θα πούμε περισσότερα.

 Υ.Γ.2. Έρχονται μεταγραφικές εκπλήξεις και για αυτό να είσαστε σίγουροι...

Από τον  ΄΄Red Killer΄΄

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.