Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2012

Η ΗΒΗ ΑΔΑΜΟΥ ΠΑΕΙ EUROVISION...

La La Love , You don' t belong here & Call the police ... 3 ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ 1 ΘΑ ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΕΙ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΣΤΗΝ ΦΕΤΙΝΗ EUROVISION... 


ΑΚΟΥΣΤΕ ΚΑΙ ΨΗΦΙΣΤΕ...











ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟ...


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.