Δεκτός από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας κ. Κάρολο Παπούλια θα γίνει το μεσημέρι ο υπουργός Εξωτερικών. Ο κ. Σταύρος Δήμας θα ενημερώσει τον Πρόεδρο για όλα τα ζητήματα της εξωτερικής πολιτικής. Την περασμένη Πέμπτη, υπήρξε μαραθώνια συνάντηση του κ. Δήμα με τον...πρόεδρο της ΝΔ κ. Αντώνη Σαμαρά, ο οποίος δεν έκρυψε την ανησυχία του για την περιορισμένη χρηματοδότηση του ΥΠΕΞ, ενώ για τις καταγγελίες Γιλμάζ δήλωσε ότι τον καλύπτουν πλήρως οι ανακοινώσεις του υπουργείου.
ΠΗΓΗ: fimotro.blogspot.com
Φωτό από: nationalpride.wordpress.com
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.