Μια ανάσα από την απόκτηση του Αλεξάντερ Χλέμπ βρίσκεται ο Ολυμπιακός, καθώς ο Λευκορώσος έμεινε ελεύθερος από την Μπαρτσελονα και την Τρίτη έρχεται στην Αθήνα ώστε να περάσει από ιατρικές εξετάσεις και εν συνεχεία να υπογράψει στον Ολυμπιακό!Ο Βαγγέλης Μαρινάκης έκανε το... χατίρι στον κόσμο των "ερυθρόλευκων" που ζητούσαν μια "δυνατή" μεταγραφή και παρά τα όσα άφηνε να διαρρεύσουν πως η ομάδα θα πορευθεί με το υπάρχον ρόστερ, κατάφερε κάτω από άκρα μυστικότητα να έρθει σε συμφωνία με τον Λευκορώσο παιχταρά και να τον πείσει να έρθει στο λιμάνι!
Περισσότερα στο http://www.thrylos.gr/podosfairo/article/17408/vomva-me-hleb/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.