Τρίτη 17 Ιανουαρίου 2012

ΔΙΗΜΕΡΗ ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΑΠΟΧΗ ΤΩΝ ΔΙΚΗΓΟΡΩΝ

Διήμερη παράταση της αποχής των δικηγόρων για την προσεχή Τετάρτη και Πέμπτη αποφάσισε τη Δευτέρα το βράδυ με πλειοψηφία το ΔΣ του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών. Ο κλάδος διαμαρτύρεται για την απελευθέρωση του επαγγέλματός του. Την Τρίτη...
συνέρχεται η Συντονιστική Επιτροπή της Ολομέλειας των προέδρων των Δικηγορικών Συλλόγων της χώρας, προκειμένου να αποφασίσει εάν θα παραταθεί ή όχι πανελλαδικά η αποχή των δικηγόρων, η οποία λήγει την ίδια ημέρα.



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ http://fimotro.blogspot.com/2012/01/blog-post_8944.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.