Διήμερη παράταση της αποχής των δικηγόρων για την προσεχή Τετάρτη και Πέμπτη αποφάσισε τη Δευτέρα το βράδυ με πλειοψηφία το ΔΣ του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών. Ο κλάδος διαμαρτύρεται για την απελευθέρωση του επαγγέλματός του. Την Τρίτη...
συνέρχεται η Συντονιστική Επιτροπή της Ολομέλειας των προέδρων των Δικηγορικών Συλλόγων της χώρας, προκειμένου να αποφασίσει εάν θα παραταθεί ή όχι πανελλαδικά η αποχή των δικηγόρων, η οποία λήγει την ίδια ημέρα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ http://fimotro.blogspot.com/2012/01/blog-post_8944.html
συνέρχεται η Συντονιστική Επιτροπή της Ολομέλειας των προέδρων των Δικηγορικών Συλλόγων της χώρας, προκειμένου να αποφασίσει εάν θα παραταθεί ή όχι πανελλαδικά η αποχή των δικηγόρων, η οποία λήγει την ίδια ημέρα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ http://fimotro.blogspot.com/2012/01/blog-post_8944.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.