Ο Ολυμπιακός πάει στα δικαστήρια τον Παναθηναϊκό με καταγγελία για τη μη καταβολή του 1% του συνολικού ποσό της μεταγραφής του Λέτο από τη Λίβερπουλ, σύμφωνα με δημοσίευμα της «Γάτας».Βάσει των όσων προβλέπονται από το Μηχανισμό Αλληλεγγύης της ΦΙΦΑ, ομάδες που αποκτούν νεαρούς ποδοσφαιριστές, έως 23 ετών, οφείλουν να καταβάλουν κάποιο ποσό σε αυτές που τις ανέθρεψαν ποδοσφαιρικά.
Ο Λέτο είχε την τύχη να αγωνιστεί στον Ολυμπιακό προτού συμπληρώσει τα 23 του χρόνια και όταν ο Παναθηναϊκός τον αγόρασε από την Λίβερπουλ, έπρεπε να πληρώσει κι ένα ποσό στους «ερυθρόλευκους», που αντιστοιχεί περίπου στο 1% επί της συνολικής μεταγραφής. Μιλάμε για ένα ποσό της τάξης των 15-20.000 λιρών Αγγλίας επί των 3,5 εκατομμυρίων ευρώ που στοίχισε συνολικά στον ΠΑΟ ο Αργεντίνος.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ http://www.thrylos.gr/podosfairo/article/16782/pliroste-gia-ton-omorfadra/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.