Στο ΕΣΠΑ εντάσσεται το έργο της επέκτασης του μετρό της Θεσσαλονίκης μέχρι την Καλαμαριά, ένα έργο ύψους 682 εκατομμυρίων ευρώ, από τα οποία τα 400 θα προέλθουν από το Ταμείο...συνοχής.
Όπως αναφέρει ανακοίνωση του υπουργού Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής Γιώργου Παπακωνσταντίνου και του υφυπουργού Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων, Γιάννη Μαγκριώτη, προβλέπεται η ανατολική επέκταση της κύριας γραμμής του βασικού έργου του μετρό που βρίσκεται υπό κατασκευή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ http://fimotro.blogspot.com/2012/01/blog-post_3385.html
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.