Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 2012

Συναντήθηκαν Παπαδήμος-Σαμαράς

Στις 2:30 μμ ολοκληρώθηκε η συνάντηση του πρωθυπουργού Λουκά Παπαδήμου με τον πρόεδρο της ΝΔ Αντώνη Σαμαρά, χωρίς να γίνουν δηλώσεις μετά το τέλος της συνάντησης.

Η συνάντηση ξεκίνησε στη 1 το μεσημέρι και θεωρείται βέβαιο ότι συζητήθηκε το πολυνομοσχέδιο που ψηφίζεται απόψε κατ' άρθρο, ενώ στις 6 το απόγευμα θα πραγματοποιηθεί το συμβούλιο του πρωθυπουργού με τους πολιτικούς αρχηγούς που στηρίζουν την κυβέρνηση.




ΠΗΓΗ: http://topontiki.gr/article/28612

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.