Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2012

Σισέ: "Δεν μετανιώνω που έφυγα"

O Σισέ δεν μετάνιωσε που έφυγε από τον Παναθηναϊκό για χάρη της Λάτσιο και κάνει όνειρα για ...Μπαρτσελόνα!
Αναλυτικά οι δηλώσεις του στο "Radio Monte Carlo":

"Δεν μετανιώνω που αποχώρησα από τον Παναθηναϊκό. Ήθελα να κάνω ένα βήμα μπροστά στην καριέρα μου, να αλλάξω επίπεδο και να γίνω πιο ανταγωνιστικός. Ο Παναθηναϊκός θα βρίσκεται για πάντα στην καρδιά μου. Έζησα υπέροχες στιγμές εκεί", τόνισε ο Γάλλος.

Ο Σισέ αναφέρθηκε και στη ζωή του στη Ρώμη. "Το φαγητό είναι καλό και δεν κάνει πολύ κρύο. Είναι μία σπουδαία πόλη ενώ παίζω σε έναν μεγάλο σύλλογο. Σε ότι αφορά τα γκολ δυσκολεύομαι, όμως θα συνεχίσω να παλεύω.

Είναι δύσκολο να δείξεις τις δυνατότητες σου, όταν παίζεις 15-20 λεπτά. Αυτές οι καταστάσεις συμβαίνουν όταν αλλάζεις ομάδες. Χρειάζεται χρόνος για να αφήσεις το στίγμα σου.

Έχω μιλήσει με τον Ρέχα, όμως ο Κλόζε είναι εξαιρετικός μπροστά. Μέχρι στιγμής έχω δώσει οχτώ ασίστ. Δεν είναι άσχημη επίδοση, όμως ο κόσμος με γνωρίζει ως κλασικό στράικερ"



Διαβάστε περισσότερα στο  http://www.sportdog.gr/article/82223/den-metaniono-pou-ephuga

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.