Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2012

ΑΝΤ. ΣΑΜΑΡΑΣ: Η ΕΞΟΔΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΡΩ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΛΥΣΗ

«Η έξοδος από την Ευρωζώνη δεν αποτελεί λύση», τόνισε ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, Αντώνης Σαμαράς, ο οποίος επισκέπτεται από χθες τη Μόσχα. Σημείωσε μάλιστα πως κάτι τέτοιο θα ήταν μια «ολέθρια εξέλιξη για την Ελλάδα». Μιλώντας στον ανταποκριτή του...
ΡΙΑ-Νόβοστι στην Αθήνα και ερωτηθείς σχετικά με το PSI επισήμανε ότι δεν θα ήταν σωστό να ασκήσει κριτική αυτή τη στιγμή, που οι σχετικές διαπραγματεύσεις βρίσκονται στο πιο σημαντικό στάδιο.
«Οφείλω να σας πω όμως, ότι είναι μια απόλυτη και κομβική προτεραιότητα, να κάνουμε το ελληνικό χρέος "βιώσιμο", δηλαδή τέτοιο, ούτως ώστε να καταστεί δυνατή η εξυπηρέτησή του στο μέλλον. Ελπίζω, ότι αυτό θα γίνει πολύ σύντομα. Στη συνέχεια, βεβαίως, θα πρέπει να ανασηκώσουμε τα μανίκια και να δουλέψουμε σκληρά. Αλλά πρέπει να υπάρχει κάποιο φως στο τέλος του τούνελ», πρόσθεσε.
Παράλληλα, ο κ. Σαμαράς δήλωσε στα ρωσικά κρατικά πρακτορεία ειδήσεων ότι οι ελληνορωσικές σχέσεις δεν βρίσκονται στο επίπεδο, που θα μπορούσαν και θα έπρεπε, γι΄ αυτό και στόχος της ΝΔ, εφόσον αναλάβει τη διακυβέρνηση της χώρας στις ερχόμενες εκλογές, είναι να αλλάξει τα υπάρχοντα αρνητικά δεδομένα, αρχής γενομένης από την ενεργειακή συνεργασία με τη Ρωσία.




ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ  http://fimotro.blogspot.com/2012/01/blog-post_3509.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.