Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2012

ΑΠΟ ΚΟΙΝΟΥ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΟΙΚΑ ΘΕΛΕΙ Η ΝΤ. ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ

Να παρουσιάσουν θέσεις και προτάσεις, ενόψει της διαπραγμάτευσης για τη νέα δανειακή σύμβαση, ζήτησε από τα κόμματα η Ντόρα Μπακογιάννη μετά από τη συνάντηση που είχε με τον Ευάγγελο Βενιζέλο. Οπως είπε, «αυτή είναι η ώρα της διαπραγμάτευσης. Το σύνολο των...
κομμάτων να παρουσιάσει θέσεις και προτάσεις, ώστε από κοινού να διαπραγματευτούμε».
«Δεν μπορεί η οικονομία και ιδίως ο ιδιωτικός τομέας να σηκώσει άλλο ένα δυσβάσταχτο βαρος», πρόσθεσε η πρόεδρος της Δημοκρατικής Συμμαχίας.



Πηγή: http://fimotro.blogspot.com/2012/01/blog-post_3589.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.