Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2012

ΠΑΠΑΡΗΓΑ : ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΟΥΡΕΜΑ ΤΟΥ ΧΡΕΟΥΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ

Την εκτίμηση ότι «το «κούρεμα» είτε είναι 50% είτε 70% ή 80%, από χέρι είναι σε βάρος του λαού, ενώ μπορεί να δίνει τη δυνατότητα σε ένα σημαντικό τμήμα του κεφαλαίου και των καπιταλιστικών επιχειρήσεων να ανακάμψουν», έκανε σήμερα η ΓΓ της ΚΕ...
του ΚΚΕ Αλ. Παπαρήγα σημειώνοντας ότι, είτε ελεγχόμενη είτε ανεξέλεγκτη χρεοκοπία τα πράγματα για το λαό θα είναι κυριολεκτικά μαύρα.
Η Α. Παπαρήγα προσέθεσε ότι, όταν χρεοκοπήσει ένα τμήμα του κεφαλαίου, θα δυναμώσει ένα άλλο, ενώ ο λαός συνολικά θα τα χάσει σχεδόν όλα, όσα είχε, που ήταν λίγα.



ΠΗΓΗ: http://fimotro.blogspot.com/2012/01/blog-post_2091.html




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.