Κυριακή 29 Ιανουαρίου 2012

Ανοίγουν δημόσια κτίρια για τους άστεγους

Με κλειστούς θερμαινόμενους χώρους, διαθέσιμους επί 24ωρου βάσεως, καλεί το Υπουργείο Υγείας τις Περιφέρειες και τους Δήμους της χώρας, να περιθάλψουν άστεγα άτομα, κατά τις ημέρες που παρατηρούνται πολύ χαμηλές θερμοκρασίες.

Με επιστολή που απέστειλε ο Γενικός Γραμματέας Πρόνοιας, Γεώργιος Κατριβάνος, προς τους γενικούς γραμματείς Αποκεντρωμένης Διοίκησης, ενημερώνει ότι το Υπουργείο Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης έχει ξεκινήσει μια συστηματική προσπάθεια για την αξιοποίηση όλων των υπαρχουσών δομών, ώστε να αυξηθούν τα πλαίσια προστασίας αστέγων ατόμων, ή οικογενειών που στερούνται κατοικίας, ιδίως κατά την χειμερινή περίοδο, όπου παρατηρούνται πολύ χαμηλές θερμοκρασίες.

Περισσότερα στο www.prionokordela.gr
Πηγή: 24wro.blogspot.com




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.