Το θέμα του κατώτατου μισθού (που ανέρχεται στα 751 ευρώ), της μείωσης των ασφαλιστικών εισφορών και του 13ου και 14ου μισθού, θέτει η τρόικα με επιστολή της προς το υπουργείο Εργασίας.
Στην επιστολή γίνονται συγκρίσεις με το τι ισχύει σε άλλες χώρες της Ευρωζώνης και στην χώρα μας, χωρίς ωστόσο να γίνεται ευθεία αναφορά στο ύψος της μείωσης και στην κατάργηση των δώρων.
Από την πλευρά τους οι κοινωνικοί εταίροι συμφωνούν ότι δεν υπάρχει λόγος μείωσης του κατώτατου μισθού, αλλά επικεντρώνονται στο μη μισθολογικό κόστος, στην φορολόγηση των επιχειρήσεων και το κόστος ενέργειας, στο πλαίσιο της συζήτησης για την ανταγωνιστικότητα που έχει θέσει η τρόικα.
ΠΗΓΗ: http://topontiki.gr/article/27767
Στην επιστολή γίνονται συγκρίσεις με το τι ισχύει σε άλλες χώρες της Ευρωζώνης και στην χώρα μας, χωρίς ωστόσο να γίνεται ευθεία αναφορά στο ύψος της μείωσης και στην κατάργηση των δώρων.
Από την πλευρά τους οι κοινωνικοί εταίροι συμφωνούν ότι δεν υπάρχει λόγος μείωσης του κατώτατου μισθού, αλλά επικεντρώνονται στο μη μισθολογικό κόστος, στην φορολόγηση των επιχειρήσεων και το κόστος ενέργειας, στο πλαίσιο της συζήτησης για την ανταγωνιστικότητα που έχει θέσει η τρόικα.
ΠΗΓΗ: http://topontiki.gr/article/27767

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.