Δευτέρα 16 Ιανουαρίου 2012

Γεμάτο το ΣΕΦ θέλει να δεί ο Σπανούλης με την ΤΣΣΚΑ Μόσχας

Ο Ολυμπιακός κόντρα στην ΤΣΣΚΑ Μόσχας δεν έχει να χάσει τίποτα σύμφωνα με τον Βασίλη Σπανούλη, ο οποίος θέλει να δει γεμάτο το ΣΕΦ.
«Είναι η πρεμιέρα του Τοp 16 απέναντι σε μια ομάδα που δεν είναι το φαβορί μόνο για το συγκεκριμένο παιχνίδι, αλλά και για να κατακτήσει την Ευρωλίγκα. Εμείς δεν έχουμε να χάσουμε τίποτα από το συγκεκριμένο παιχνίδι, θέλουμε να έχουμε τον κόσμο κοντά μας και σίγουρα πρέπει να δώσουμε ό,τι έχουμε για να μπορέσουμε να αυξήσουμε τις πιθανότητές μας για τη νίκη», είπε ο γκαρντ του Ολυμπιακού.



ΠΗΓΗ: http://www.sportdog.gr/article/80877/theloume-ton-kosmo

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.