Με κοινό τους κείμενο επτά υφυπουργοί της κυβέρνησης που προέρχονται από το ΠΑΣΟΚ, τόνισαν την αναγκαιότητα παράτασης της κυβέρνησης Παπαδήμου με την Κ.Ο. του ΠΑΣΟΚ στο ρόλο του "θεματοφύλακα".
Το κείμενο, με τον τίτλο «Για την σταθερότητα της πορείας», αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα του υφυπουργού Προστασίας του Πολίτη, Μανώλη Όθωνα.
«Ο πρωθυπουργός έχει το αναφαίρετο συνταγματικό δικαίωμα να προβεί σε όλες τις ενέργειες που προβλέπονται από την άσκηση των καθηκόντων του, φυσικά και σε ανασχηματισμό» αναφέρεται στο εν λόγω κείμενο.
Προχωρώντας σε μια αποτύπωση της κατάστασης που έχει περιέλθει η χώρα, οι επτά υφυπουργοί αναφέρουν:
«Σήμερα, η χώρα βιώνει τις συνέπειες των στρεβλώσεων στη δομή του πολιτικού και διοικητικού συστήματος και ενός σαθρού παραγωγικού προτύπου. Εδώ και δύο χρόνια γίνεται μια μεγάλη προσπάθεια για την αντιμετώπιση των συνεπειών της αδιέξοδης αυτής πορείας, που συσσώρευσε ένα τεράστιο δημόσιο χρέος, δημιουργώντας ελλείμματα για πολλές δεκαετίες. Προσπάθεια που γίνεται δυσχερέστερη, αφού ο δημόσιος τομέας σε καίριες και κρίσιμες λειτουργίες του, εμφανίζει χαρακτηριστικά λειτουργίας 'μη κράτους'.
» Το κεντρικό πολιτικό προσωπικό που έχει ιστορικές ευθύνες για την κατάρρευση, ανασκουμπώνεται και ισχυρίζεται ότι έχει ξανά τη λύση στα διογκωμένα προβλήματα που το ίδιο προκάλεσε. Την ίδια στιγμή οι πολίτες, που υφίστανται μεγάλες θυσίες, οι οποίες δεν πρέπει να πάνε χαμένες, απορημένοι διαπιστώνουν ότι ελάχιστοι ασχολούνται με το μείζον πρόβλημα της χώρας που είναι το έλλειμμα πολιτικής, το έλλειμμα κατεύθυνσης για το αύριο».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ http://topontiki.gr/article/28388
Το κείμενο, με τον τίτλο «Για την σταθερότητα της πορείας», αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα του υφυπουργού Προστασίας του Πολίτη, Μανώλη Όθωνα.
«Ο πρωθυπουργός έχει το αναφαίρετο συνταγματικό δικαίωμα να προβεί σε όλες τις ενέργειες που προβλέπονται από την άσκηση των καθηκόντων του, φυσικά και σε ανασχηματισμό» αναφέρεται στο εν λόγω κείμενο.
Προχωρώντας σε μια αποτύπωση της κατάστασης που έχει περιέλθει η χώρα, οι επτά υφυπουργοί αναφέρουν:
«Σήμερα, η χώρα βιώνει τις συνέπειες των στρεβλώσεων στη δομή του πολιτικού και διοικητικού συστήματος και ενός σαθρού παραγωγικού προτύπου. Εδώ και δύο χρόνια γίνεται μια μεγάλη προσπάθεια για την αντιμετώπιση των συνεπειών της αδιέξοδης αυτής πορείας, που συσσώρευσε ένα τεράστιο δημόσιο χρέος, δημιουργώντας ελλείμματα για πολλές δεκαετίες. Προσπάθεια που γίνεται δυσχερέστερη, αφού ο δημόσιος τομέας σε καίριες και κρίσιμες λειτουργίες του, εμφανίζει χαρακτηριστικά λειτουργίας 'μη κράτους'.
» Το κεντρικό πολιτικό προσωπικό που έχει ιστορικές ευθύνες για την κατάρρευση, ανασκουμπώνεται και ισχυρίζεται ότι έχει ξανά τη λύση στα διογκωμένα προβλήματα που το ίδιο προκάλεσε. Την ίδια στιγμή οι πολίτες, που υφίστανται μεγάλες θυσίες, οι οποίες δεν πρέπει να πάνε χαμένες, απορημένοι διαπιστώνουν ότι ελάχιστοι ασχολούνται με το μείζον πρόβλημα της χώρας που είναι το έλλειμμα πολιτικής, το έλλειμμα κατεύθυνσης για το αύριο».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ http://topontiki.gr/article/28388

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.