Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2012

Γ. Κουτρουμάνης: «Όχι» σε άλλες μειώσεις στην κύρια σύνταξη

«Aναζητούμε εναλλακτικές πηγές και τρόπους χρηματοδότησης των ταμείων για να αυξηθούν τα έσοδα, και να διασφαλίσουμε τις συντάξεις» τόνισε ο υπουργός Εργασίας.

«Δεν υπάρχουν τα περιθώρια για περαιτέρω μειώσεις στις κύριες συντάξεις, με δεδομένο ότι η σύνταξη στην Ελλάδα αποτελεί το μοναδικό ή το κύριο εισόδημα του 75% περίπου των ηλικιωμένων. Η μεσοσταθμική μείωση στις συντάξεις κατά 10% τα τελευταία χρόνια είχε αρνητικές συνέπειες στο βιοτικό επίπεδο των συνταξιούχων».

Αυτό τόνισε ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Γιώργος Κουτρουμάνης, κλείνοντας τις εργασίες του σεμιναρίου, σχετικά με το μέλλον της Κοινωνικής Ασφάλισης και τα εναλλακτικά σενάρια χρηματοδότησης, που διεξήχθη την Παρασκευή και το Σάββατο στην Αθήνα.

«Γι' αυτό», πρόσθεσε ο υπουργός Εργασίας, «αναζητούμε εναλλακτικές πηγές και τρόπους χρηματοδότησης των ταμείων για να αυξηθούν τα έσοδα, και να διασφαλίσουμε τις συντάξεις».

Εν συνεχεία, αναφέρθηκε στις σημαντικές απώλειες πόρων στα ασφαλιστικά ταμεία εξαιτίας της ύφεσης, η οποία έχει ξεπεράσει αθροιστικά το 12%, της ανεργίας που βρίσκεται στο 18% και της σημαντικής φορολογικής επιβάρυνσης.

Συνεχίζοντας τόνισε, ότι «επιβάλλεται να εξεταστεί με μεγαλύτερη προσοχή το θέμα των εσόδων» και χαρακτήρισε το μοντέλο που εφαρμόζεται στην Ελλάδα «άδικο, γιατί επιβαρύνονται οι συνεπείς επιχειρήσεις και αναποτελεσματικό, γιατί δεν εισπράττονται οι θεσμοθετημένοι πόροι».


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ http://www.parapolitika.gr/ArticleDetails/tabid/63/ArticleID/364071/Default.aspx

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.